keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Tällä viikolla tapahtunutta

Piti tänään katsoa paino mutta unohtui.
Tarkoituksena taas alkaa seuraamaan painoa vähän useammin kuin satunnaisesti tai kerran viikossa.
Urheilusta vähän:
Eli maanantaina kävin kahvakuulassa. Oli hyvä vetäjä, hyvä fiilis, tein oikeaoppisesti selkä suorassa ja täysillä 8 ja 4 kiloisilla painoilla 30min tunnin.

Eilen juoksumatolla intervalleilemassa pitkästä aikaa. Hyvä fiilis mutta koska väliä on ollut niin kauan kunto lopahteli jo puolessa välissä ja alkoi pistää. Tein silti loppuun asti niin kovaa kun pystyin.

Tänään personal trainer tappaa mun henk koht treenissä. Argh.

Ja sitten huomenna tarkoitus taas intervalleilla. Katsotaan sitä sitten huomenna.
Siinä tän viikon urheilut.
Työmatkat pyörällä siis lisäksi.
Piti sanoa että eilen tuntui siltä että tulisin kipeeksi ja taas tänään tuntuu samaa.
Mua oikein sattuu nenään kun aivastuttaa, mutta kuitenkin muuten sellainen ok olo.
Korvat lukossa.

Pitänyt muuten sellainen iloinen asia myöskin mainita että mieheni on alkanut myös seuraamaan syömisiään ja treenaamaan kunnolla. Hän on valittanut useaan otteeseen viimeisen puolen vuoden aikana kuinka on lihonut viimeisen parin vuoden aikana joku 10kg - 20kg eikä tykkää tilanteestaan ollenkaan. Saati ulkonäöstään.
Sehän on siis mun kannalta tosi hyvä siinä mielessä että nyt en tunne itseäni friikiksi meidän parisuhteessa kun laihdutan ja voidaan tukea toinen toistamme. Enemmän olen tukenut miestäni lähiaikoina kun hänellä on vielä aika pitkä matka.
Mä kuitenkin uskon että hän kyllä laihtuu nopeastikin kun vaan vielä ottaisi vähän enemmän itseään niskasta kiinni kun on entisaikaan ollut jonkin sortin valmentajakin ja treenannut muinoin päivittäin, niin luulis sen olevan hänellä vähän niin kun verissä.
Se ehdotti että oltaisiin yhdessä aloitettu soutuspinning, joka kyllä kuulostais ajatuksena ihan kiehtovalta mutta koska olen jo jäsenöitynyt Elixialle, en viitti nyt sitten ottaa toistakin paikkaa työn alle kun toinen kuitenkin jäisi jossain välissä pois ja olisi turha maksaa sitten maksuja. Ja Elixialla voi tehdä paljon monipuolisemmin, mikä on mulle tosi hyvä.

Sellaisesta olen saattanutkin jo ennen puhua kuin vanhojen vaatteiden ja saappaiden kohtalo.
Päätin nimittäin että jos ensi vuoden loppuun mennessä ei ole muutosta tapahtunut ja tää on edelleen tällaista soutamista ja huopaamista niin myyn vanhat itselleni liian pienet vermeet pois. Turhaan mä säilyttelen niitä kaapissa sitten jos en ole oikeesti niin tosissani tän suhteen että niihin aion mahtua.
Ja ne saappaat jotka mulla on edelleen tavoitesaappaina...No niitä en ole kokeillut vähään aikaan jalkaan mutta vaikuttaa aika huonolta yrittää saada pohjetta kavennettua jos kerran muualtakin kropasta lähtee hitaasti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti