keskiviikko 8. elokuuta 2012

laihduttaminen

on vähän jäänyt...
Mietin sitä joka päivä.
Haluan olla pienempi.
Haaveilen ja unelmoin.
Jopa välillä treenaan, jumppaan tai muuten urheilen.
Mutta sitten mätän suun täydeltä ihan mitä vaan mihin saan käteni kiinni niin eipä treenailut paljon auta.
Kävin eilen vaa'alla heti treenin jälkeen ja se tuntu pahalta, koska treenihän kerryttää nesteitä kehoon niin luku näytti jotain ihan kauheeta.
Sitten mä söin kaikkee ihan ihmeellistä illalla (kun ei ollu mitään suklaata yms kotona) esim juustoo suoraan paketista ja kuinkakohan monta leipää ja sellaisia salmiakkikarkkeja joista en ees kauheesti välitä.
Oli vaan "pakko" syödä.
Mulla on joku toive siitä että löytäisin sen saman innon kuin viime vuonna ja alkaisin taas oikeesti ottaan tän homman tosissani, mutta todellisuudessa on taas vaihteeks niin tyytyväinen tähän mässy-olotilaani etten saa minkäänlaista otetta syömisistäni.
Sipsiä oon sentäs vältellyt hienosti jo monta viikoa!

4 kommenttia:

  1. kiva blogi sulla :)

    http://myprojectnipsu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hei kiitos kommentista :) Heti tuli intoa taas tulla päivittämään kuulumiset!

    VastaaPoista
  3. Tervehdys! Mäkin yritän taas heräillä täältä koomastani ja ryhdistäytyä. Alotan lukemalla muita. Ja heti oli tultava sanomaan että mä niin tiedän ton "pakko syödä vaikka ei ole herkkuja talossa" -meiningin. Ihan älytöntä touhua just vetää joku puol pussia leipää ihan vaan että saa ahmia JOTAIN. Harrastan tota paljon ja siks en sais ostaa edes leipää kotiin kun sen kanssa lähtee helposti käsistä sitten kun ei ole mitään muuta. En tiedä millä meditaatioharjoituksella sais oman suhteensa ruokaan sen verran järkevämmäksi, ettei tulisi tollasia ahmimisfiiliksiä. Ihme touhua sanon minä, mut kiva tietää etten taas tässäkään ole ainut.. :)

    VastaaPoista
  4. Hahaa! Mä tiesin että maailmassa on muitakin saman ongelman kanssa, täytyypi kirjoittaa tästä juttu joskus.
    Tsemppiä ryhdistäytymiseen! Mä kans aattelin että sitten kun tää tatuointiepisodi on saatu hoidettua niin ryhdistäydyn itsekin mutta siihen asti vaikuttaa kyllä siltä että kaikki kontrolli on kadonnut!

    VastaaPoista