tiistai 14. elokuuta 2012

soutaessa muista huovata

Mä mittailin viikonloppuna ja olen kaventunut millejä ja senttejä.
Vaaka kuitenkin vihaa mua edelleen.
Mutta päätin olla välittämättä.
Mä tykkään mittanauhasta nyt :)
Luultavasti tulosta siis treenaamisesta.
Aion jatkaa samaan malliin, paitsi että nyt tulee pieni tauko, koska meen tänään ottaan värit tatskaan.
Hitaasti hyvä tulee.
Niin oon päättänyt.
Viime viikolla treenasin aika hyvin.
Joku 4-5 kertaa.
Ai niin ja kävin Elixialla pilateksessa.
Josta opin sen, etten käy siellä enää :D
Oli tosi turha.
Paljon turhempi kuin winsor
Siellä vaan hengiteltiin ja tehtiin muutamia liikkeitä ja se oli sit siinä.
Ens viikolla alkaa syysaikataulu Elixialla niin sitten katon taas uudestaan että missä jumpissa yms alan käymään. Ilmeisesti myös tulee oleen paljon enemmän täynnä nuo tunnit niin katotaan pääsenkö haluamilleni :S
Niin ja sitten aattelin että jos ja kun jossain välissä tulee taas sellainen innostumislopahdus urheiluun niin varaan muutaman kerran personal trainerille.
Ai niin ja sipsejä oon vältellyt aika hyvin paitsi sunnuntaina mies käski maistaa jotain Lidlistä ostamiaan ja sitten mä yhtäkkiä tajuun et ahmin niitä ihan hirveesti.
Eli on pysyttävä erossa jos haluu että ei tuu taas virtahepoo :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti